avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krzysiek6 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 6692.87 kilometrów w tym 48.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Krzysiek6.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys

Z Krzeszowic do Zawiercia

Niedziela, 11 października 2015 · dodano: 11.10.2015 | Komentarze 1

Za namową Pitera Bartek zaproponował trasę "Prawie z Kraka do Czewki ", która prowadziła z Krzeszowic, do których dotarliśmy pociągiem.Po wyjściu z pociągu udaliśmy się w okolice kopalni Czatkowice, a następnie w przepiękną doliną Będkowską z licznymi podjazdami, krętymi zjazdami, ścieżkami z poprzewracanymi drzewami i miejscami do wypoczynku. Dłuższą przerwę na obiad zrobiliśmy sobie w Ojcowie skąd wyruszyliśmy w kierunku Rabsztyna, następnie Ogrodzieniec i Zawiercie. W Zawierciu pożegnaliśmy się z Robertem, który po mimo późnej pory postanowił pojechać samotnie rowerem do domu, a my ( Agnieszka, Katarzyna, Helenka, Jacek, Bartek, Przemo, Kamil, Łukasz ) kierunek dworzec i pociągiem do Częstochowy.
Super spędzony czas w doborowym towarzystwie.

Widok na kopalnię

Krótki odpoczynek

Cała nasza ekipa

W drodze

Na szlaku

Przed maczugą ( nieobecni spalają kalorie po obiedzie w terenie )